№п
/ п
|
Дата
|
Тема, підтема
|
Говоріння
|
Мовна компетенція
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Примітка
|
Лексика
|
Граматика
|
Фонетика
|
|
Я, моя сім’я, мої друзі
|
1
|
|
Знов у школі. Тренувальні вправи. Введення ЛО та МЗ.
|
- називати, що ми робимо на канікулах, в школі
|
лексичні одиниці попередніх років
|
особові закінчення дієслів
|
|
впр. 1 ст.4
|
впр. 3 ст.4
|
ПК
|
впр. 4 ст.5
|
|
2
|
|
Кого я називаю другом? Давальний відмінок. Розвиток граматичних навичок.
|
- давати відповіді на запитання
|
der Freund, die Freundin, der Klassenkamerad, die Freundschaft, befreundet sein mit (Dat.), vertrauen, misstrauen, sich langweilen, gutherzig
|
давальний відмінок
|
|
|
впр. 3 ст.7
|
за вибором вчителя
|
6 речень
|
"
|
3
|
|
Справжня дружба. Вивчення лексики.
|
- називати позитивні та негативні риси характеру свого друга
|
treu, ehrlich, hilfsbereit, egoistisch, in der Not beneiden, streiten, der Ratschlag, einander
|
порядок слів у реченні
|
|
впр.3 ст.10
|
впр. 2 ст.9
|
ПК
|
впр. 6 ст.10
|
|
4
|
|
Це – мій друг. Тренувальні вправи.
|
- розповідати про свого друга за схемою
|
der Brieffreund, lächeln, temperamentvoll, intelligent
|
порядок слів у реченні
|
|
впр.1 ст.11
|
впр.4 ст.12
|
впр.3 ст.15
|
впр.5 ст.12
|
|
5
|
|
Які в тебе інтереси? Вивчення лексики.
|
- розповідати про свої інтереси
|
das Computerspiel, die Spielkonsole, das Karaoke, das Puzzle, das Ballett, das Schwimmbad, skaten, an der Spielkonsole spielen
|
питальні речення
|
фонетичне опрацювання лексики
|
впр.3б ст.14
|
впр.5 ст.12
|
|
впр.6 ст.14
|
|
6
|
|
Моя люба родина. Розвиток навичок мовлення.
|
- розповідати про свою сім’ю
|
der Rentner, das Enkelkind, kennen
|
множина іменників
відмінювання присвійного займенника
"mein"
|
|
мовлення вчителя
|
впр.3 ст.15
|
впр.5 ст.16
|
впр.6 ст.16
|
|
7
|
|
Професії рідних. Вивчення лексики.
|
- називати професії
|
der Automechaniker, der Architekt, der Tierarzt, der Wissenschaftler, der Schauspieler, der Programmierer, der Landwirt, der Apotheker, die Krankenschwester beruflich, tätig sein als
|
словотвір
-in
|
наголос
|
|
впр.1,2 ст.17,18
|
|
впр.6 ст.19
|
|
8
|
|
Всі професії важливі.
Розвиток граматичних навичок.
|
- називати професії своїх родичів;
- називати установи, заклади, де працюють родичі
|
der Tischler, der Metzger, der Busfahrer, der Manager, die Putzfrau, das Fotomodell, das Büro, die Werkstatt
|
множина іменників
давальний відмінок
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих
у попередні роки
|
|
впр.3,5,6 ст.21
|
за вибором вчителя
|
впр.7 ст.22
|
|
9
|
|
Одна родина відрекомендовується. Тренувальні вправи.
|
- розповідати про сім’ю за таблицею
|
die Hausfrau, der Haushalt, den Haushalt führen, studieren an (Dat.), erziehen
|
|
мовлення вчителя
|
впр.3 ст.24
|
впр.1 ст.23
|
впр.4 ст.24
|
|
10
|
|
Моя родина. Розвиток навичок мовлення.
|
- надавати інформацію про свою родину;
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
|
|
впр.2 ст.25
|
впр.5 ст.26
|
|
11
|
|
Сім’я. Лексико-граматичні вправи.
|
- описувати характер та зовнішність свого друга
-активно застосовувати вивчений
матеріал
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
|
|
|
дом. читання
|
|
12
|
|
Розвиток мовленнєвої компетенції на основі читання тексту
|
- читати з метою одержання інформації
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одяг
|
13
|
|
Мій гардероб. Вивчення лексики.
|
- називати предмети одягу та їх колір
|
die Bluse, das Hemd, der Pullover, die Hose, das T-Shirt, der Mantel, die Jacke, das Kleid, der Rock, die Jeans
|
множина іменників
|
наголос
|
мовлення вчителя
|
|
впр.3 ст.29
|
впр.6 ст.30
|
|
14
|
|
Що ти любиш носити? Тренування лексики.
|
- надавати певну інформацію
|
einfarbig, kariert, gemustert, gestreift, geblümt, gepunktet, sportlich, modisch
|
Adjektive im Akk. Plural
Starke Deklination ( ohne Artikel)
|
фонетичне опрацювання лексики
|
впр.3
ст.32
|
|
|
впр.6 ст.32
|
|
15
|
|
Одягайся тепло! Вивчення лексики.
|
|
der Pelzmantel, die Mütze, der Schal, das Top, der Handschuh, die Shorts, der Schuh, der Stiefel, die Sandale, anziehen, anhaben
|
дієслова з відокремлюваними префіксами
|
емоційне мовлення
|
|
впр.3 ст.34
|
|
у зошиті
перекласти речення
|
|
16
|
|
В універмазі. Тренування лексики.
|
- називати відділи універмагу
|
das Kaufhaus, die Abteilung, die Damenabteilung, die Herrenabteilung, die Schuhabteilung, die Spielwaren, die Schreibwaren
|
словотвір
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих у попередні роки
|
|
впр.3 ст.37
|
|
впр.6 ст.37
|
|
17
|
|
Купувати одяг. Розвиток граматичних навичок.
|
- давати відповіді на запитання
|
die Kundin, die Größe, elegant, fantastisch, schrecklich, hässlich, spitze, klasse, cool, doof
|
вказівні займенники
займенник
"який"
|
|
впр.3 ст.39
|
ПК
|
правило,
|
|
18
|
|
Скільки коштують ці брюки? Розвиток ситуативного мовлення
|
- вживати у мовленні ступені порівняння прикметників
|
hell, dunkel, billig, teuer
|
ступені порівняння прикметників
|
|
впр.4 ст.43
|
картки
|
впр.5 ст.43
|
|
19
|
|
Правильний одяг. Розвиток навичок говоріння.
|
- надавати певну інформацію
|
der Anzug, der Sportanzug, der Badeanzug, das Abendkleid, der Hut, der Ohrring, der Ring, der Herrenhut, die Jeansjacke, die Lederjacke
|
|
фонетичне опрацювання лексики
|
впр.1 ст.44
|
|
ПК
|
у зошиті
|
|
20
|
|
Що зараз в моді? Розвиток діалогічного мовлення.
|
|
das Kleidungsstück, die Klamotten, die Mode, in (Mode) sein, ganz aus der Mode sein
|
|
|
ПК
|
впр.3 ст.47
|
|
впр.6 ст.47
|
|
21
|
|
Ти чудово виглядаєш. Розвиток навичок письма.
|
-активно застосовувати вивчений
Матеріал
|
aussehen
|
дієслова з відокремлюваними префіксами
|
|
мовлення вчителя
|
впр.2 ст.48
|
ПК
|
впр.2 ст.50
|
|
22
|
|
Одяг. Тренувальні вправи.
|
-активно застосовувати вивчений
Матеріал
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
|
|
|
картки
|
дом.
читання
|
|
23
|
|
Розвиток мовленнєвої компетенції на основі читання тексту
|
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
|
|
ПК
|
ПК
|
|
|
|
Харчування
|
24
|
|
Що ми їмо на сніданок. Вивчення лексики.
|
- називати продукти харчування
|
das Frühstück, frühstücken, der Käse, die Butter, das Ei, das Brot, die Wurst, der Quark, die Milch, der/das Joghurt
|
вживання артикля з продуктами харчування
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих у попередні роки
|
|
впр.3 ст.54
|
|
впр.5 ст.54
|
|
25
|
|
Наш обід та наша вечеря. Тренувальні вправи.
|
-застосовувати вивчений
матеріал
|
das Mittagessen, das Abendbrot, das Fleisch, das Gemüse, das Obst, der Fisch, der Reis, die Nudeln, die Kartoffeln, der Saft
|
вживання артикля з продуктами харчування
|
впр.3
ст.56
|
|
|
впр.6 ст.56
|
|
26
|
|
Фрукти та овочі. Дієвідміна "mögen". Розвиток граматичних навичок.
|
- називати фрукти та овочі
|
der Apfel, die Birne, die Aprikose, die Pflaume, die Mandarine, die Tomate, die Gurke, die Zwiebel, die Möhre, der Kohl
|
модальне дієслово
"mögen"
|
|
впр.3
ст.58
|
|
таблиця
впр.6 ст.58
|
|
27
|
|
На ринку. Тренувальні вправи..
|
- називати ціни продуктів
|
das Kilo, das Gramm, der/das Liter, die Packung, die Dose, der Beutel, die Flasche, die Cola, das Mehl, der Zucker
|
числівники
|
|
|
|
впр.4
ст.60
|
впр.5
ст.60
|
|
28
|
|
Ми йдемо за покупками. Розвиток навичок мовлення
|
- називати продукти харчування, які купляє сім’я часто/рідко
|
einkaufen gehen, Einkäufe machen, das Nahrungsmittel
|
|
емоційне мовлення
|
|
впр.4
ст.62
|
|
впр.6
ст.62
|
|
29
|
|
Ми йдемо до супермаркету. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
- описувати похід до супермаркету
|
der Einkaufskorb, der Einkaufswagen, die Tasche, das Getränk, die Milchprodukte, die Backwaren, die Süßwaren, wiegen
|
модальне дієслово
"können"
|
фонетичне опрацювання лексики
|
|
впр.4
ст.65
|
впр.5
ст.65
|
впр.6
ст.65
|
|
30
|
|
У кав’ярні. Тренувальні вправи.
|
- замовляти їжу у кафе
|
der Salat, die Suppe, die Bratwurst, das Eis, die Speisekarte
|
складені іменники
|
фонетичне опрацювання лексики
|
|
|
|
впр.6
ст.67
|
|
31
|
|
Ми хотіли б замовити. Розвиток ситуативного мовлення
|
- надавати певну інформацію
|
der Kellner, der Nachtisch, bestellen, möchte
|
модальне дієслово
|
|
|
впр.5
ст.69
|
|
|
|
32
|
|
Українські страви. Розвиток навичок читання.
|
- називати українські страви
|
das Gericht, das Fleischgericht, die Spezialität, das Kotelett, die Bete, zubereiten, kochen, lecker
|
|
фонетичне опрацювання лексики
|
|
впр.4
ст.72
|
|
впр.5
ст.72
|
|
33
|
|
Що їдять німці? Вивчення лексики.
|
- називати німецькі страви
|
das Brötchen, die Weißwurst, das Eisbein, die Hühnersuppe, die Knödelsuppe, das Sauerkraut
|
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих у попередні роки
|
|
впр.3
ст.74
|
впр.4
ст.74
|
впр.5
ст.74
|
|
34
|
|
Що ти любиш їсти? Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
- надавати інформацію про те, що полюбляєш їсти
|
das Lieblingsgericht, die Pizza, die Pommes frites, der Hamburger, probieren
|
mag
|
|
|
|
впр.5
ст.76
|
|
35
|
|
Я люблю куховарити. Розвиток навичок говоріння.
|
- називати дії при приготуванні їжі
|
die Zutaten, schneiden, schälen, vermischen, dazugeben, die Majonäse, das Salz, der Pfeffer
|
порядок слів у реченні
модальні дієслова
|
|
|
|
впр.6
ст.78
|
|
36
|
|
Їжа. Лексико-граматичні вправи.
|
- писати рецепт
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
|
|
картки
|
дом.
читання
|
|
37
|
|
Розвиток мовленнєвої компетенції на основі читання тексту
|
|
|
|
|
|
|
|
впр.4
ст.80
|
|
|
Відпочинок і дозвілля
|
38
|
|
У вільний час. Вивчення лексики.
|
- розповідати, що можна робити у вільний час
|
stricken, nähen, treffen, gucken, das Märchen, das Abenteuerbuch, der Trickfilm, zum Training gehen, Spaß machen
|
|
фонетичне опрацювання лексики
|
|
впр.3
ст.83
|
|
впр.6
ст.84
|
|
39
|
|
Сьогодні я вільний. Тренування лексики
|
- розповідати, що можна робити у вільний час
|
frei haben, mitspielen, einladen, die Einladung
|
модальні дієслова
|
|
|
|
впр.3,4
ст.85,86
|
впр.5
ст.86
|
|
40
|
|
Мої інтереси. Вивчення лексики.
|
- надавати інформацію про свої інтереси
|
sammeln, wandern, faulenzen, Interesse haben an Dat., die Münze, die Murmel, die Briefmarke, das Comicbuch, das Automodell
|
|
фонетичне опрацювання лексики
|
впр.1б
ст.87
|
впр.5
ст.89
|
|
впр.7
ст.89
|
|
41
|
|
У вихідні. Розвиток граматичних навичок. Минулий розмовний час слабких дієслів.
|
- вживати у мовленні минулий розмовний час
|
bewirten, zurückkehren, abholen, das Nachbarkind, das Wochenende
|
минулий розмовний час слабких дієслів
|
Удосконалення знань, вмінь та навичок набутих у попередні роки
|
|
впр.5
ст.92
|
впр.4
ст.91
|
впр.6
ст.92
|
|
42
|
|
Чим ти займався на канікулах? Тренувальні вправи.
|
- вживати у мовленні минулий розмовний час;
- розповідати, що можна робити на канікулах
|
surfen, blättern in Dat., im Internet surfen, draußen, drinnen
|
минулий розмовний час
|
|
впр.3
ст.93
|
впр.5
ст.95
|
впр.7
ст.95
|
|
43
|
|
На морі. Тренувальні вправи.
|
- розповідати, що можна робити на морі
|
segeln, tauchen, der Strand, am Strand
|
минулий розмовний час
|
|
впр.4,5
ст.97
|
|
впр.6
ст.97
|
|
44
|
|
На спортивному майданчику. Розвиток навичок читання.
|
- розповідати, що можна робити на спортивному майданчику
|
joggen, trainieren, das Springseil, das Reck, am Reck turnen, das Tischtennis, das Badminton
|
минулий розмовний час
|
впр.5
ст.99
|
впр.1
ст.98
|
впр.4
ст.99
|
впр.2
ст.98
|
|
45
|
|
У таборі.
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
впр.4
ст.101
|
|
|
|
46
|
|
Незабаром зимові канікули.
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47
|
|
Мої плани на канікули.
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
впр.2
ст.104
|
|
|
48
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|