№ уроку
|
Назва теми, підтеми
|
Фоне-
тика
|
Лексика/
Структури
|
Письмо
|
Мовленнєві
Функції
(Мовлення)/Ігри
|
Граматика
|
Аудіювання
(вірші,пісні,
лічилки)
|
Читання
|
Д/З
|
Дата
|
Приміт-
ка
|
|
Тема: «Я, моя сім’я і друзі»
|
|
|
1
|
Привіт, Алекс!
Привіт,Макс! Введення ЛО та МЗ
|
Впр.3а
с.5
|
klein,lustig,gross,brav
|
H,h
|
Впр.1в с.4
Впр.5 с.5
Гра «Ланцюжок»
Впр.6(в) с.6
|
|
Впр.1ас.4
Впр.2(а) с.4
Впр.4 с.5
|
Впр.3(в)
с.5
|
Напи-сати слова
|
|
|
2
|
Мій друг. Активізація ЛО
|
|
Das ist mein Freund/das ist
meine Freundin,
|
|
Впр.1(с) с.7
Гра»Карусель»
Впр.2 с.7
|
Числівники:
Від1 до 10
|
Впр.1а,в с.6
Впр.3а,в с.7
|
|
Впр.1
(с)с.7
|
|
|
3
|
Мої друзі. Розвивати монологічне мовленняю
|
|
die Freunde
elf, zwölf
|
|
Впр.4(а,в) с.8
Гра»Цифри»
Впр.6а с.9
Гра «Ланцюжок»
Впр.6(в) с.9
|
Числівники:
Від1 до 12
Впр.5в с.8
|
Впр.5а с.8
|
|
Рахувати:від
1 до 12
|
|
|
4
|
Це Алекс?-
Ні,це не Алекс. Розвивати діалогічне мовлення
|
Впр.4 а с.10
|
Ist das Alex?-
Nein, das ist
nicht Alex
|
|
Впр.1 с.9
Гра»Баба Куця»
Впр.5 с.11
|
Заперечення:
nein
Дієслово-
зв»язка sein
у Präsens:
das ist у питальних реченнях без питального слова
|
Впр.2 с.10
Впр.3 с.10
|
Впр.4в с.11
|
Впр.4в с.11
|
|
|
5
|
Це-Ганс та
Кітті. Розвиток навичок говоріння.
|
Впр.4а
С.13
|
Sind das Max und Alex?-
Ja./Nein.
|
|
Впр.2 с.12
Гра «Ланцюжок»
Впр.3а с.12
|
Дієслово-
зв»язка sein
у Präsens:
das sind
у питальних реченнях без питального слова
|
Впр.1 с.11
Впр.5 с.13
|
Впр.4в с.13
|
Впр.4в с.13
|
|
|
6
|
Мої батьки. Активізація ЛО
|
Впр.3в
С.15
|
|
Впр.3а
с.15
|
Впр.2а,в с.14
|
|
Впр.4 с.15
|
Впр.3(с)
С.15
|
Впр.3(с)
С.15
|
|
|
7
|
Підсумковий урок по темі:»Я,моя
сім’я та друзі». Тренувальні вправи.
|
|
|
Впр.4а с.16
|
Впр.2 с.16
Впр.4в с.17
Систематизація вивченого
|
|
Впр.1 с.16
Рольова гра:
Впр.5а с.17
|
Впр.3 с.16
|
Впр.6 с.17(на
пам’ять
|
|
|
|
Тема: «Відпочинок і дозвілля»
|
|
8
|
Це – динозавр
Діно. Введення нових ЛО та МЗ
|
Впр.5а
с.21
|
der Dino, das Pupenhaus, die
Schlange,das
Schiff
Das ist ein Dino.
Das ist dein
Schiff
|
|
Впр.1 с.ст19
Гра»Знайди»
Впр.2 с.19
|
|
Впр.1 а,в с.18
|
Впр.5в с.21
|
Вивчи-ти слова
|
|
|
9
|
Іграшки. Активізація ЛО
|
|
|
Впр.5а с.21
Au,au
|
Впр.4 с.20
|
Присвійний займенники:
dein, mein
|
Впр.3а,в с.20
Впр.6 с.21
|
|
Впр.5 в
С.21
|
|
|
10
|
Ні,це –не Діно! Розвиток монологічного мовлення
|
Впр.4а
с.24
|
Ist das ein Dino?
-Nein, das ist
kein Dino.
|
Впр.4а
с.24
Ei, ei
|
Впр.1в с.22
Впр.2 с.22
Гра»Відгадай»
Впр.3(с)с.23
|
Заперечення:
kein
|
Впр.1а с.22
Впр.3а,в с.23
Впр.5 с.24
|
Впр.4в с.24
|
Впр.4в
С.24
|
|
|
11
|
Я маю динозавра?
А ти? Розвиток навичок говоріння
|
Впр.5а с.26
|
Ich habe einen
Dino.
haben
|
Впр.5а
с.27
ch
|
Впр.2(с)с.25
Гра «Карусель»
Впр.3в с.26
Гра «Лавина»
Впр.3(с)с.26
|
Дієслово-
зв»язка haben
у Präsens:
ich habe…
Іменник в
Akkusativ
Особовий
займенник:
du
|
Впр.1 с.25
Впр.2а,в с.25
Впр.6 с.27
Впр.4 с.26
|
Впр.5в с.27
|
Впр.5в с.26
|
|
|
12
|
Я не маю корабля. Складання діалогу
|
|
Hast du ein Pup-
Penhaus?-Nein,ich habe kein Puppenhaus
|
|
Гра з м’ячем:
Впр.4а с.28
Гра «Карусель»
Впр.4в с.29
Гра «Відгадай»
Впр.4(с)с.29
|
Іменник в
Akkusativ
|
Впр.1 с.27
Впр.2а,в с.28
Впр.3 с.28
|
Впр.5 с.29
|
Впр.3 с.28
на пам’ять
|
|
|
13
|
Скільки в тебе динозаврів? Особові займенники
|
Впр.4а
с.31
|
Die Dinos, die
Schiffe, die Pup-
penhäuser, die
Schlange
Er hat 7 Autos.
Sie hat 2 Puppenhäuser
Wie viele?
|
Впр.3 с.31
|
Впр.2(с) с.30
|
Множина іменників
Особові займенники:
er,sie
|
Впр.1 с.29
Впр.2а,в с.30
|
|
Вивчи-
ти слова
|
|
|
14
|
Скільки в тебе іграшок? Розвиток навичок говоріння
|
|
|
Впр.3 с.31
|
Впр.5 с.32
|
|
Впр.3 с.31
|
Впр.4в с.31
|
Впр.4в с.31
|
|
|
15
|
У що любиш ти грати? Розвиток діалогічного мовлення
|
Впр.4а с.34
|
Was spielst du
gern?-Ich spiele
gern…
(das)Bingo,(der)
Fußball,(das)
Tennis
|
|
Впр.1а с.32
Впр.2(с)с.33
Гра «Відгадай»
Впр.3(а)с.34
Гра з м’ячем
Впр.3в с.34
|
|
Впр.1в с.33
Впр.2а,в с.33
|
|
Вивчи-
ти слова
|
|
|
16
|
Любимі ігри. Розвиток навичок говоріння
|
|
|
Впр.4а с.34
Sp,sp
|
Гра»Карусель»
Впр.3(с)с.34
Гра»Пантоміма»
Впр.5 с.35
|
|
|
Впр.4в с.34
|
Впр.4в с.34
|
|
|
17
|
У що любить грати Алекс? Розвиток діалогічного мовлення
|
|
Was spielt Alex
gern?-
Sie spielt gern
Tennis.
|
Впр.3а с.37
|
Впр.2 с.36
Впр.3(с)с.37
|
|
Впр.1а с.35
|
Впр.5 с.37
|
Впр.5 с.37
|
|
|
18
|
У що любить грати Макс? Активізація діалогічного мовлення
|
|
Was spielt Max
gern?-
Er spielt gern
Ball.
|
|
Впр.1в с.35
Впр.3в с.37
|
|
Впр.4 с.37
|
|
Розка-жи :»
У що любиш
ти грати?»
|
|
|
|
Тема: «Людина»
|
19
|
Це моя рука. Введення ЛО та МЗ
|
Впр.4а с.41
|
der Kopf, der
Arm, der Bauch,
die Hand, das
Bein, der Fuss
|
Впр.4а с.41
Pf,pf,ß
|
Впр.1(с)с.40
Гра»Карусель»
Впр.5а с.42
|
|
Впр.1а,в с.40
Впр.2а,в с.41
|
Впр.4(в)
С.42
|
Вивчи-ти слова
Впр.4 (с) с.40
|
|
|
20
|
Частини тіла. Активізація ЛО та МЗ
|
Впр.4а с.41
|
|
Впр.4а с.41
ß
|
Впр.1(с)с.40
Гра «Відгадай»
Впр.4в с.42
|
|
Впр.3 с.41
|
Впр.4(с) с.42
|
Впр.4с
Ст.42
|
|
|
21
|
Я малюю чоловічка. Розвиток навичок говоріння
|
Впр.5а с.45
|
die Köpfe, die
Arme, die Hände, die Beine, die Füße
|
Впр.5а
ст.45
Ö ö
|
Гра «Карусель»
Впр.3а с.44
Впр.4 с.44-45
|
Множина іменників
|
Впр.1а,в с.43
Впр.2 а в с.43-44
|
Впр.5в с.45
|
Впр.5 в с.45
Вивчи-ти слова
|
|
|
22
|
Мікі намалював робота. Розвиток навичок монологічного мовлення
|
Впр.5ас.45
|
|
Впр.5а
ст.45
Ü ü
|
Впр.1 (с) с.43
Гра Відгадай» впр.3 в с.44
Впр.6d с.46
|
Множина іменників
|
Впр.6а,в с.45
|
Впр.5(с)с,45
|
Опиши себе
Впр.5с
Ст.45
|
|
|
23
|
Крапка,крапка,кома,тире…
ми малюємо обличчя. Розвиток навичок читання
|
Впр.4 а с.47
|
das Gesicht, der
Mund, die Nase,
das Auge( die
Augen), das Ohr
( die Ohren )
|
Впр.4 а с.47
ah,oh,uh,
eh, ih
|
Гра »Відгадай»
Впр.2 с.46
Впр.3(с)с.47
Гра»Ланцюжок»
Впр.5 в.с.48
Гра»Карусель»
Впр.5 с.48
|
|
Впр.1 с.46
Впр.3(а,в) с.47
|
Впр.4в с.47
Впр.4с ст 47
|
Вивчи-ти слова
Впр.4с
Ст.48
|
|
|
24
|
Це- мої штани. Розвиток навичок діалогічного мовлення
|
Впр.4а c-50
|
die Hose, der
Rock, die Bluse,
das Hemd, das
Kleid,die Schuhe
|
Впр.4а с.50
ck
|
Впр.2в с.50
Гра»Карусель»
Впр.3 а ст.50
Гра»Лавина»
Впр.3 с.50
|
|
Впр.1 а,в с.49
Впр.2 а с.49
Впр.5 с.51
|
Впр.4в с.51
Впр.4(с) с.51
|
Вивчи-
ти слова
впр.4 с
ст.51
|
|
|
25
|
Я ношу спідниці. Розвиток навичок читання
|
Впр.5 а с.54
|
die Kleider, die
Hemden,die Rö-
cke, die Hosen,
die Blusen, die
Schuhe
Ich trage Röcke.
Ich trage keine
Röcke.
|
|
Впр.1 с.52
Гра »Меморі»
Впр.2 а с.52
Гра»Ланцюжок»
Впр.2в с.53
|
Множина іменників
|
Впр.1 а,в с.51
|
Впр.5в с.54
|
Вивчи-ти слова
|
|
|
26
|
Я не ношу спідниці. Розвиток навичок письма
|
|
|
Впр.5 а с.54
Sch sch
|
Впр.4 с.53
|
|
Впр.3а,в с.53
Впр.6 с.54
|
Впр.5 с.54
|
Впр.5с
Ст.54
|
|
|
27
|
Якого кольору
твої штани? Розвиток навичок діалогічного мовлення
|
|
Welche Farbe hat die Bluse?
Ist sie rot?
Повторення кольорів
|
|
Гра »Карусель»
Впр.1 с.55
Впр.2с,d ст.56
Гра»Відгадай»
Впр.5 с.56-57
|
|
Впр.2 а,в с.55
Впр.3 с.56
|
Впр.4 с.56
|
Впр.4 с.56
|
|
|
28
|
Скільки спідниць ти маєш? Контроль говоріння
|
|
Wie viele Rö-cke hast du?
Ich möchte
eine Bluse.
|
|
Гра»Карусель»
Впр.3 с.57
Впр.4а,в с.58
Впр.5с,d с.58
Гра»Лавина»
Впр.6 с.59
|
Модальне дієслово
mögen у Prä-
sens
|
Впр.1 с.57
Впр.2 с.57
Впр.5 а,в с.59
|
|
Впр.5dс.59
|
|
|
29
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
Систематизація вивченого
Гра в кубик
|
|
|
|
Повто-рити весь вивче-
ний мате-
ріал
|
|
|
30
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику
|
|
|
31
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал за І семестр
|
|
|
32
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
|
|